четвер, 5 березня 2020 р.

Про опорні заклади охорони здоров'я Запорізької області


Опорні заклади охорони здоров'я вказані в розпорядженні Кабміну «Про затвердження Переліку опорних закладів охорони здоров’я у госпітальних округах на період до 2023 року».

Три опорні лікарні знаходяться в обласному центрі: Запорізька обласна клінічна лікарня, Міська лікарня № 9 та Міська лікарня екстреної й швидкої медичної допомоги.
Решта перебувають в області. Опорними лікарнями госпітальних округів визначено:

• Василівську центральну районну лікарню;
• Бердянське територіальне медичне об'єднання;
• Пологівську багатопрофільну лікарню інтенсивного лікування;
• Спеціалізована медико-санітарна частина Енергодарської міськради;
• Багатопрофільну лікарню інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги Мелітопольської міської ради;

Наразі є пропозиція Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації надалі визначити опорним закладом Запорізьку обласну дитячу клінічну лікарню.

На сьогодні вона має відповідну кваліфікацію та матеріально-технічну базу, а також зручне розташування (в центрі м. Запоріжжя). Відповідне звернення буде направлено Міністерству охорони здоров’я.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.