ЗОШ№2: організація навчального процесу під час
карантину.
Гуляти не можна
вчитися. Де ставити кому?
Вибір учителів і
дітей в ЗОШ№2 очевидний - ми будемо
плідно працювати та навчатися.
Для вибору
напрямку руху в організації дистанційного навчання була проведена педагогічна
нарада, на якій гаряче дискутували, приносили ідеї та затвердили план дій.
Також, дякуючи заступнику директора з навчально-виховної роботи Гомон Я.С.,
відбувся оглядовий семінар "Classroom для вчителя".
Необхідно
зазначити, що ЗОШ №2 не обирає легких шляхів. Скинути номер параграфа у Viber -
це не про нас. До того ж, фундаментально ознайомившись з інструктажем Міністерства освіти, упевнилися у
правильності вибору інших методів роботи.
Що ми обираємо?
Кожен учитель створив план роботи на
період дистанційного навчання та
поновить роботу з сервісами Google, що
вже активно використовувалися під час минулого карантину. Цей вид зв'язку забезпечить діалог між учнями
і вчителями, діти не залишаться сам на сам з новим, складним, багато в чому не
зрозумілим матеріалом. Нестандартні
форми проведення уроків та різні види
завдань (відео-, аудіозавдання, тести, презентації, квести та інше) дадуть
змогу справедливо оцінити рівень засвоєння нових знань учнями.
Алгоритм
приєднання учнів (батьків) до Класрумі знаходиться на сайті школи у рубриці «Дистанційне навчання».
Учителі ЗОШ№2 впевнено йдуть у ногу з
потребами сьогодення і готові забезпечити навчальний процес належного рівня,
розуміючи всю відповідальність, що лягла на їхні плечі.
Сподіваємося на плідну співпрацю дітей і
батьків!
І найголовніше - будьте здорові! Бережіть себе
і рідних.
Оксана Шаповал, вчитель ЗОШ№ 2.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.