вівторок, 17 березня 2020 р.

Важливо: Споживачам «Запоріжгазу»


З 17 березня по 3 квітня включно АТ «Запоріжгаз» переходить на дистанційний режим роботи. Центри обслуговування клієнтів не працюватимуть.

В нинішній ситуації  «Запоріжгаз» відчуває відповідальність своєї справи – доставки газу клієнтам. Адже це життєво необхідний ресурс, який постачається постійно всім споживачам.

Оператори ГРМ розуміють, що всі клієнти стикнулись з певними обмеженнями. Як соціально відповідальний бізнес, компанії ввели мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання.

Разом з тим, «Запоріжгаз» нагадує споживачам, що всі операції пов’язані з передачею показань лічильників та сплатою рахунків можна здійснювати за допомогою онлайн сервісів:

особистий кабінет на сайті 104.ua
http://bit.ly/cabinet104

мобільний додаток 104Mobile для Android
http://bit.ly/104Android

мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone
http://bit.ly/104iPhone

чат-бот «7104ua» у Viber
http://bit.ly/7104uaViber

контакт центр
067 007 6 104, (061) 280 8 104

Всі екіпажі аварійно-диспетчерської служби працюють в надзвичайному режимі. Так само як медична служба та служба порятунку. Наші бригади чергують цілодобово і оперативно виїздять на виклики, припиняють аварійні ситуації, здійснюють оперативні ремонти! А телефон 104 приймає дзвінки цілодобово.

Всі інформаційні системи працюють в штатному режимі, щоб забезпечити повноцінну взаємодію з клієнтами у віддаленому режимі.

Здійснюється цілодобовий моніторинг тиску газу в газорозподільних мережах
Турбуючись про ваше здоров’я та безпеку працівників «Запоріжгазу» довелося тимчасово обмежити роботу  центрів обслуговування клієнтів по всій Запорізькій області.

Співробітники «Запоріжгазу» розуміють важливість надійності і безперервності доставки газу всім споживачам. І вони зроблять усе можливе, щоб газопостачання залишалось острівцем стабільності в цей буремний час.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.