З 17 березня по 3
квітня включно АТ «Запоріжгаз» переходить на дистанційний режим роботи. Центри
обслуговування клієнтів не працюватимуть.
В нинішній
ситуації «Запоріжгаз» відчуває
відповідальність своєї справи – доставки газу клієнтам. Адже це життєво
необхідний ресурс, який постачається постійно всім споживачам.
Оператори ГРМ
розуміють, що всі клієнти стикнулись з певними обмеженнями. Як соціально
відповідальний бізнес, компанії ввели мораторій на відключення споживачів від
газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання.
Разом з тим,
«Запоріжгаз» нагадує споживачам, що всі операції пов’язані з передачею показань
лічильників та сплатою рахунків можна здійснювати за допомогою онлайн сервісів:
особистий кабінет на сайті
104.ua
http://bit.ly/cabinet104
мобільний додаток
104Mobile для Android
http://bit.ly/104Android
мобільний додаток
104Mobile Light для iPhone
http://bit.ly/104iPhone
чат-бот «7104ua» у
Viber
http://bit.ly/7104uaViber
контакт центр
067 007 6 104, (061)
280 8 104
Всі екіпажі
аварійно-диспетчерської служби працюють в надзвичайному режимі. Так само як
медична служба та служба порятунку. Наші бригади чергують цілодобово і
оперативно виїздять на виклики, припиняють аварійні ситуації, здійснюють
оперативні ремонти! А телефон 104 приймає дзвінки цілодобово.
Всі інформаційні
системи працюють в штатному режимі, щоб забезпечити повноцінну взаємодію з
клієнтами у віддаленому режимі.
Здійснюється
цілодобовий моніторинг тиску газу в газорозподільних мережах
Турбуючись про ваше
здоров’я та безпеку працівників «Запоріжгазу» довелося тимчасово обмежити
роботу центрів обслуговування клієнтів
по всій Запорізькій області.
Співробітники
«Запоріжгазу» розуміють важливість надійності і безперервності доставки газу
всім споживачам. І вони зроблять усе можливе, щоб газопостачання залишалось
острівцем стабільності в цей буремний час.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.