четвер, 19 березня 2020 р.

Про особливості роботи токмацького ринку пасажирських перевезень в складній ситуації: Друг пізнається у біді

Є таке прислів'я – «Друг пізнається в біді».

Що ж воно означає? А означає воно те, що перевірити, справжня дружба, чи ні, можна тільки, потрапивши разом з другом в складну ситуацію. Побачивши, як себе поведе твій друг, ти зрозумієш, справжній він чи ні.

Токмак бореться за недопущення появи коронавірусної пандемії у місті.

Рішенням місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій в плані карантину вжито низку заходів.

Депутати міськради 18 березня посилили фінансування токмацької багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування (БЛІЛ) коштами для забезпечення інфекційного відділення БЛІЛ всім необхідним.

А тепер по темі...

19 березня, крокуючи на роботу, в районі зупинки громадського транспорту в мікрорайоні "Ковальський" я думав - чим мені добиратися на роботу.
Мені було відомо, що відповідно до повідомлення з сайту Токмацької міської ради, міські автобуси всіх маршрутів не "ходять".

Біля зупинки я помітив місцевих таксистів, які зазвичай перевозять пасажирів з нашого мікрорайону до міста на машинах, які ми називаємо "маршрутками".

Виявляється, що ці водії працюють на таких умовах: загрузка до салону - 8 пасажирів, вартість проїзду - 7 грн.

Я поспілкувався з водіями. З їх слів вони чітко розуміють ситуацію, що склалася наразі і спекулювати цим не збираються.

Про міські автобуси. Не посилаючись на жоден правовий чи нормативний акт, нехтуючи правами мешканців міста їх керівники просто прийняли рішення не возити токмачан.

Ці підприємці не бажають возити по 10 осіб, регулярно обробляти, до вимог чинного законодавства, салони автобусів тощо. Вони просто не виїхали на лінію. Їм байдуже, напевно, як кожного дня медичні працівники міста, комунальники, що відповідають за наше життєзабезпечення будуть потрапляти на роботу.

Звідси моя думка: а чи взагалі потрібні нам такі "перевізники" і чи варто з ними продовжувати договір про співпрацю надалі?: Питання до депутатів Токмацької міської ради і міського голови Ігоря Котелевського.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.