вівторок, 8 вересня 2020 р.

Так є COVID-19 в Токмаці, чи немає?

7 вересня до ТокмакІнформБюро звернулася токмачанка, що працює в одній з державних установ міста, керівник якої у facebook на офіційній сторінці своєї установи надав інформацію про наявність у неї лабораторно підтвердженого випадку інфікування COVID-19 станом на 5 вересня 2020 року.

Ця ж інформація була опублікована на офіційному сайті Державної установи "Запорізький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України".

Лист дописувачки надаємо повністю, закриваючи доступ до інформації, що містить персональні дані:

"Я працюю в одній з державних установ міста Токмака, і є людиною у якої нібито після зроблених в нашій поліклініці аналізів виявили COVID-19.

Після повідомлення про мою хворобу, я пішла і в приватному порядку в одній з приватних медичних установ здала кров на наявність COVID.

7 вересня прийшов негативний результат. Ось так у нас безкоштовно роблять аналізи.

Також аналізи здала дівчина, яка зі мною працює в одному  кабінеті - теж результат негативний.

5 вересня я надавала інформацію про свою "хворобу" нашому керівнику, так як мені сказав лікар повідомити про це на роботу. Ну і взагалі я повірила тим результатам.

Завтра буду повторно здавати аналіз в поліклініці. Так як у нас не хочуть приймати аналізи цього приватного медичного закладу, тому моя сім'я і родина співробітниці змушені сидіти вдома на самоізоляції.

Я телефонувала в Запорізьку лабораторію, там без проблем готові повторно зробити аналіз. Там дуже приємний лікар і без проблем зрозумів мою ситуацію.

8 вересня подзвонила наш місцевий адвокат і дуже обурювалася, у неї така ж ситуація з аналізами. У нас кажуть, що результат позитивний. Токмацький приватний медичний заклад дає негативний результат. Це вже навіть не смішно.

Сьогодні піде перездавати аналізи ще одна сім'я, тому що у них ніяких симптомів немає, а їх теж закрили у будинку на самоізоляцію.

При цьому всьому, я з суботи 5 вересня сиджу вдома нібито зі страшним діагнозом COVID-19, але ніхто з лікарів мене не перевірив і ніякого лікування мені не призначили.

Приймати у мене та інших людей негативні результати з Токмацького приватного медичного закладу головний лікар КНП Токмацький центр первинної медико-санітарної допомоги Токмацької міської ради і головний лікар Токмацького міжрайонного відділення ДУ «Запорізький обласний лабораторний центр МОЗ» відмовляються.

Сьогодні 8 вересня подзвонив мені лікар і сказав, що головлікар заборонив робити повторно аналізи. Тільки через два тижні. Тобто я здорова людина без симптомів і без температури повинна сидіти вдома два тижні. І не тільки я.

Ми дзвонили і на гарячу лінію Уряду та МОЗ. У МОЗ сказали, що результати аналізів приватного медичного закладу обов'язкові, його лабораторія має право робити такі аналізи.

Сьогодні вже отримала результат з нашої лабораторії на свою дитину. Ось у неї результат аналізу негативний. 

Оновлено о 14:06: 8 вересня до мене все таки приїхали і повторно взяли аналізи, повідомила нам дописувачка пообіді."

10.09.2020: Ми продовжуємо відслідковувати цю ситуацію.

Станом на ранок 10 вересня "хворі" мають результати повторних аналізів з нашої Токмацької лабораторії, вони негативні. Але на руки результати дадуть тільки завтра 11 вересня.

Чи був ковід? - поки невідомо.

Люди мають наміри відразу ж піти в третю лабораторію і здати тепер свою кров на антитіла.

Всі, хто згадувався в цьому матеріалі мають право надати нам свою версію розвитку цих подій. Наш E-mail: nashemistotokmak@ukr.net

ТокмакІнформБюро обов'язково її опублікує. 

Довідково: З 8 вересня на два тижні закрився Токмацький дитячий шаховий клуб - у одного з учнів попередньо діагностували коронавірус.

До 21 вересня юні шахісти разом з тренером переходять на дистанційну роботу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.