середу, 2 вересня 2020 р.

COVID наступає на Токмаччину, додалося за добу ще п`ять випадків

За останню добу в області зареєстровано 30 нових випадків захворювання на COVID-19 (м. Запоріжжя - 4,  м. Мелітополь – 1, м. Бердянськ – 2,  Вільнянський р-н – 1, Запорізький р-н – 4,   Веселівський р-н – 7, Токмацький р-н – 5, Василівський р-н –1, Бердянський р-н – 1, Мелітопольський р-н – 1, Новомиколаївський р-н – 1, Приморський р-н – 1, Розівський р-н - 1). Одужало  за добу 63 особи. Летальних випадків за добу не зареєстровано.


Всього станом на 8:00 02.09.2020 в області зареєстровано 1657 лабораторно підтверджених випадків, в т.ч. 136 – серед дітей та 190 – серед медичних працівників.

В розрізі адміністративних територій області:

м. Запоріжжя – 927, м. Бердянськ – 165, м. Мелітополь – 159, м. Енергодар – 61, Токмацький р-н – 34, Мелітопольський р-н –20, Запорізький – 57, Оріхівський – 33, Пологівський - 82, Новомиколаївський р-н – 9, К-Дніпровський - 4, Василівський – 13, Якимівський – 25, Більмацький р-н - 4, Михайлівський – 8, Розівський р-н – 4, Вільнянський – 14, Гуляйпільський - 3, Бердянський – 11, Приазовський - 7, В-Білозірський р-н – 1, Чернігівський р-н – 5, Веселівський р-н – 10, Приморський р-н – 1.

Найбільша кількість захворілих інфікувалась внаслідок контакту із лабораторно підтвердженим випадком – 925 осіб; 66 захворілих прибули із-за кордону; джерело інфекції по 666 хворим не встановлено. 

Довідково - Юлія Тимошенко про перебіг своєї хвороби:

Майже два тижні боротьби з важкою хворобою міняють відчуття реальності. Але про це поговоримо трохи згодом... А сьогодні, нарешті, кризовий стан вдалося пережити, і хоч до одужання ще далеко, тепер  вже є можливість крок за кроком повертатися до нормального життя.

Саме зараз, сьогодні, я хочу подякувати всім, хто мене лікував, хто молився за моє здоров‘я, хто в перші хвилини біди кинувся на допомогу, передаючи ліки, поради по лікуванню, рятівні пропозиції. Усе це було вчасно, потрібно і все це допомогло мені  боротися з цією бідою.

Я дякую вам за ваші унікальні теплі слова підтримки, за квіти, за наші спільні фото, які ви передавали мені як символ співчуття і навіть за дитячі іграшки: ведмедиків, ляльок, машинки, якими ви мене підбадьорювали і які я зараз розбираю:) Я дякую всім, хто переживав за моє здоров‘я і просив не здаватися.

Іноді я думаю, що я багато чого в житті програла... Але зараз я зрозуміла, що це не так. Не так, тому що у мене є найцінніше, що може бути у щасливої людини - це ви, мої рідні, мої друзі, мої однодумці і мої опоненти, люди, які близькі мені по духу, з якими я знайома все життя, або з якими я не знайома зовсім, люди, які по-справжньому небайдужі мені і яким по-справжньому небайдужа моя доля. Заради цього відчуття єдності з вами варто було жити і боротися, бо ми своєю любов’ю робимо світ кращим.

Дякую вам та міцно вас обіймаю. Все буде добре!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.