четвер, 18 червня 2020 р.

Павло Мельник про історію створення шостого району на мапі області

Я ніколи не займався політичною журналістикою, але як говорить народна мудрість: "Якщо ти не цікавишся політикою, це не означає, що політика не цікавиться тобою".

Скоро наступить дата першої річниці роботи народного депутата України по нашому виборчому округу Павла Мельника. Я особисто знайомий з паном Павлом, знайомство знайомством, але кожен займається своєю роботою - пан Павло - законотворчою, а я - журналістською.

І я згадав, що 20 серпня 2019 року  був присутнім на заході, де новообраний народний депутат України Павло Мельник провів свою першу робочу зустріч у Токмаці з представниками громади Токмацького району і міста Токмака.


У своїй вступній промові нардеп, зокрема, торкнувся теми шостого - Токмацького району на мапі Запорізької області.

Тоді, зокрема, він сказав, що 19 серпня 2019 року ним було проведено зустріч в області з метою формування шостого району - Токмацького, бо як нам відомо Токмак мають віднести до Пологівського.

Павло Мельник тоді заявив, що це його принципова позиція - Токмацький район повинен бути обов'язково!

Цю офіційну позицію Павла Мельника присутні на зустрічі зустріли бурхливими оплесками.

До мене прислухалися, заявив пан Мельник, бо місто Токмак буде розвиватися і ці цілі для себе я поставив ще під час передвиборчих перегонів, додав він.

Перейти до магазину
Результат: П'ять районів пропонує створити Уряд в Запорізькій області, без Токмацького. Відповідні проєкти постанов Верховної Ради були прийняті на засіданні уряду в п'ятницю 12 червня.

На яку кнопку електронної системи голосування "Рада" натисне народний обранець під час розгляду даного законопроєкту у Верховній Раді мені не відомо, але про це ми незабаром всі дізнаємось.


Довідково:


Повна версія відео №2

Далі буде...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.