середу, 17 червня 2020 р.

Крайня межа: Відкритий лист Міністру внутрішніх справ України від токмачанки

Міністру внутрішніх справ України
Авакову А.Б.
Шановний Арсене Борисовичу!

Змушена звернутися до Вас публічно, оскільки від нашої НП (національної поліції-ред.) домогтися правди неможливо.

Причина, з якої я змушена бути настільки наполегливою - невиконання своїх обов'язків співробітниками НП в Запорізькій області у Токмацькому відділенні поліції.

Я, [Конфіденційна інформація], 30.01.1970 р.н., що проживає за адресою: м. Токмак, вул. В. Вишиваного, буд. [Конфіденційна інформація]. 30.05.2020 р звернулася в Токмацький відділ поліції із заявою на [Конфіденційна інформація], яка розбила в моєму будинку 4 шибки у вікнах і вхідних дверях, чим заподіяла мені матеріальні збитки.

Наш відділ НП ​​надіслав мені листа, в якому сказано, що в моїй заяві відсутні будь-які правопорушення з боку [Конфіденційна інформація].

Прошу Вас провести перевірку з приводу мого звернення.

У наступному листі буде описана ситуація з моїх слів, як все відбувалося.

Перейти до магазину

Л.Г.Р.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.