субота, 17 квітня 2021 р.

Депутатці міськради у Оріхові спробували спалити авто

У Оріхові депутатці міської ради спробували підпалити автомобіль. Добре, що ніхто не постраждав. Одна з основних версій – політична діяльність власниці.

15 квітня пізно ввечері (близько 22:40) до Оріхівського відділення поліції надійшло повідомлення про те, що невідомі з паркану скинули пляшку з легкозаймистою речовиною і намагалися підпалити автомобіль «Nissan X-Trail», припаркований біля одного з будинків. Власниця самостійно локалізувала пожежу, авто не пошкоджено, постраждалих немає.

Як повідомляє поліція, автомобіль належить депутатці Оріхівської міської ради 1976 року народження. За даними офіційного сайту Оріхівської міської ради, у Оріхівській громаді є лише одна депутатка 1976 року народження: Оксана Намлієва – лідерка районної організації партії «Слуга народу».

Проводиться досудове розслідування. Автомобіль з місця події вилучено. Призначено проведення пожежно-технічної експертизи для встановлення причини загоряння автівки. Серед основних версій, які розглядаються слідством щодо мотивів скоєння цього кримінального правопорушення – політична діяльність власниці транспортного засобу, особиста неприязнь та хуліганські мотиви. 

ОНОВЛЕНО: 

Після події Оксана Намлієва прокоментувала ситуацію:

"Вчора намагалися спалити машину, що належить моїй родині. Шановні замовники, вже розкодовують відео з відволікаючими персонами вами найнятих. Чекайте на візит правоохоронних органів.

Я розумію, що комусь не подобаються мої запити. Але відповідати прийдеться... Наразі 23 звернення та 5 запитів... Ви намагаєтеся мене залякати? Так я бронежилети проносила під обстрілами! Ви намагаєтеся закрити мені рота? Так мій голос звучатиме голосніше! Не беріть гріх на душу, просто зараз бумеранг прискорив свій виток, і той хто придумував наклепи на мене, буде відповідати за свої вчинки, той хто тихенько ніхрєна не робив на зайнятій посаді, буде вирощувати квіти чи шити спецодяг..."


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.