Як це зробити?
1. Завантажте з
сайту Державна служба зайнятості дві заяви: про надання статусу безробітного та
про призначення допомоги;
3. Відскануйте їх
(для цього можна використати безкоштовні додатки у Play Market чи App Store);
4. Зробіть фото-
чи сканкопії документів, необхідних для реєстрації;
5. Заархівуйте
усі документи в єдиний файл та надішліть його на email центру зайнятості. Можна
обрати будь-який центр зайнятості, зручний для обслуговування, незалежно від
реєстрації місця проживання;
6. Очікуйте
відповіді та тримайте зв’язок з вашим кар’єрним радником;
7. Впродовж 10
робочих днів після карантину подайте оригінали документів до центру зайнятості.
Бланки заяв,
перелік необхідних документів та контакти центрів зайнятості можна знайти тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.