понеділок, 25 листопада 2019 р.

Людмила Будовська: Президент сказав, я вас смішив багато років, а тепер хочу, щоб ви не плакали. А що нам кожен день плакати хочеться, скажіть будь ласка…


21 листопада в м. Запоріжжя відбувся земельний форум в рамках програми "Діалоги про Україну".

На зустрічі від Токмацького району виступила голова селянського фермерського господарства "Україна" Будовська Людмила Андріївна – депутат Токмацької районної ради.

Надаємо вам текстову версію цього виступу.

Стиль виступу повність збережено – стенограма:

Я голова фермерського господарства, у минулому голова колгоспу, я розпайовувала свій колгосп, я скажу декілька таких моментів.

Мені багато років, я в своєму житті багато привітань слухала, і генеральних секретарів, і всіх президентів України, але була шокована таким «вітанням» Президента Зеленського з темряви єлейним голосом з приводу продажу землі.

У нас нічого не залишилося в районах, візьміть Токмацький район, нема нічого, абсолютно, одна земля. І з оцим «святом» нас Президент поздоровив, вибачаюсь, я хвилююсь…з темряви. Передайте йому – це дуже боляче було слухати, і не тільки мені, я думаю, що мене піддержить весь зал, розумієте (тривалі оплески у залі).
Друге. За сінокоси. У колгоспі «Україна» було 660 пайщиків, коли ми розприділяли землю, ділили на паї, у нас кожен, практично, мав корову, а сьогодні їх в селі осталося тільки… 22, тому, що сьогодні молоко, за вашої влади, беруть по 6 гривень, а в магазині по 36.

Так тоді, бувши головою колгоспу, я запропонувала людям – кожному пайщику по гектару, 50 гектарів сінокосів і 50 гектарів землі – це я говорю для того, щоб ви розуміли, але в нас не було стільки сінокосів і землі, ми хороші поля виділяли, розумієте, і давали під сінокоси під пасовища.

Сьогодні я розпаювала всі сінокоси, потративши рік свого життя, та де там рік – півтора. Ми розпаювали, одержали у власність, сьогодні переводимо оці поля у пахову землю, так як вона була, а ви говорите, що ви тепер нам «поламаєте хатку», дасте нам відповідь, і іще…

Що буде з державною землею, яка переходить в громади? Вона ж адміністраціями була практично роздана «під ноль», знають мої колеги, тут нема чужих людей у залі. Що буде після цього? Наприклад, той, хто взяв сінокоси, то по Закону, коли ми розпаювали орендувать уже сінокоси у них немає, що буде з державною землею?
І про те…Що Держгеокадастр, я підтримую нашого лідера Анатолія Миколайовича в тому, що за півроку ви не зупинили абсолютно нічого. На єдиній зустрічі нашого депутата, до речі, я хочу вам нагадать, хто вам дав право сьогодні сидіть, ми, ми так втомилися від тої влади за п’ять років, ми так старалися, щоб була коаліція, щоб не збиралися по півроку чи по року, що не чубилися, а тепер ми бачимо совсім другі речі.
Скажіть мені будь ласка, коли ми перестанемо чуть скандали, коли ви почнете працювати дійсно на народ, скажіть будь ласка…

І по Держгеокадастру. Недавно, люди в залі мабуть бачили це в фейсбуці, коли я голові районної державної адміністрації говорила: на території Новенської сільської ради мені особисто запропонували два роки назад землю 92 гектара, при цьому сказали, що я повинна отдать 92 000 доларів. Я не захотіла. Ця земля і сьогодні засіяна, я голові адміністрації задаю питання, скажіть, хто і кому відніс 92 000 доларів тільки по одній Новенській сільській раді?

Я вам більше скажу, на зустрічі з депутатом, Господи, ми в жизнь не думали, що може така прийти людина, за спиною життя немає, біографії немає, розумієте, він керував алкогольною чи безалкогольною організацією Стоп Контроль. Но коли я побачила який стоп контроль у нього було в Приморську, та ви мене вибачте, от… (овації присутніх) я йому сказала, беріть ручку і пишіть те, що я вам питаю, що буде з цьою державною землею?

Знаєте, у нас єсть земельна організація, «Інфотера». Встала її керівник, Лариса Петрівна Супрун, він каже – назвіть прізвище (корупціонерів-авт.), вона каже – беріть ручку і пишіть, назвала очільницю геокадастру і ще одного чоловіка назвала. Супрун на тій зустрічі сказала, що вона - очільниця запорізького геокадастру вже подала документи на офіс київський.

Я хочу, щоб оцей нам Мельник приїхав в кінці кінців і сказав, бо ми, коли він до нас приїхав, ми спитали, як ви ставитесь до закону про продаж землі? Він нам сказав – тільки після референдуму!

На сьогоднішній день ні раз не явився, ми хочемо в очі подивитись, ти ж одне сказав, а в Україні робляться зовсім другі речі. Скажіть будь ласка, ми так старалися, ми так хотіли…

Президент сказав, я вас смішив багато років, а тепер хочу, щоб ви не плакали. А що нам кожен день плакати хочеться, скажіть будь ласка…

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.