Вчора, 7
листопада, ближче до кінця робочого часу о 16:48 до нас звернулася токмачанка зі
своєю проблемою.
Вона
стверджувала, що вже цілий день, з 7:30, знаходиться в приміщенні токмацького
відділення Ощадбанка, що по вулиці Гоголя, з метою отримати свої "дитячі
виплати" і не може цього зробити та продовжила, що з цією метою вона вдома
залишила двох малолітніх дітей і гроші їй вкрай потрібні саме сьогодні для їх
утримання.
З її слів це
сталося тому, що Ощадбанк вчасно не виготовив її пластикову банківську картку і
по своєму паспорту їй також не вдається отримати кошти і додала, що нікуди з
відділення не піде, поки не отримає гроші.
Ми спробували з'ясувати
чи це так і як вирішується проблема токмачанки.
З наших джерел
стало відомо, що дійсно у зв'язку з відсутністю пластику банк затримує терміни
випуску/перевипуску власних банківських карт. Це підтверджується і зверненням
українців на гарячу лінію Ощадбанка на сайті мінфіну.
- orfej2007
- 7 ноября 2019, 16:38
- Александра, Киев Максимова А.Л.
Здравствуйте!
Заказала перевыпуск карты киянина 18.10,2019г. Сегодня была в отделении банка, сказали, номер новой карты уже они видят, но карта не выпущена из-за отсутствия пластика.Когда же пластик появится в Киеве, когда ждать карту?
Заказала перевыпуск карты киянина 18.10,2019г. Сегодня была в отделении банка, сказали, номер новой карты уже они видят, но карта не выпущена из-за отсутствия пластика.Когда же пластик появится в Киеве, когда ждать карту?

Ответ банка
7 ноября 2019, 17:25
Добрый день! Приносим извинения за временные неудобства. Напишите, пожалуйста, нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона, ФИО и адрес или номер вашего обслуживающего отделения. Ситуацию проверим.

Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.