понеділок, 30 грудня 2019 р.

З повагою, Віктор ХАЛАМІВСЬКИЙ, головний редактор сайту "ТокмакІнформБюро"

Шановні читачі газети "Наше місто Токмак" та відвідувачі сайту "ТокмакІнформБюро".

Пройшов ще один рік, 2019.

Вітаю всіх з Новим, 2020 роком та Різдвом Христовим!

Вітаю всіх: читачів, що купують газету у роздріб і передплатників, сільського і міського жителя, реалізаторів нашого видання, що просувають друковане слово в народні маси і власників магазинів, що нам допомагають, місцеву журналістську спільноту, листонош, які в будь яку погоду доставляють нашу газету читачам, а також всіх працівників пошти та Інтернет користувачів, 4 633 друзів моєї персональної сторінки у facebook, 387 на моєму youtube каналі  і тих, хто ще вагається приєднатися до нас.

Я не буду вам розказувати яким був 2019 рік, ви його вже прожили і все знаєте без мене, а хто не знає, то почує про це 31 грудня об 23:55 у зверненні від Президента на центральних телеканалах України.

2020 рік - переломний, нас очікують місцеві вибори, оберемо міського голову Токмака, Молочанська, депутатів місцевих сільських та міських рад і заживемо...

20 вересня 2019 року під час святкування Дня міста у мікрорайоні "Ковальський"  Токмацький міський голова Ігор Котелевський зробив заяву: "Я знаю, що мені багато дорікають в тому, що мікрорайон (Ковальський-авт.) мало отримує уваги з мого боку. Я обіцяю виправитися. Ми наступний рік (2020-авт.) зробимо роком розвитку мікрорайону «Ковальський». Я хочу щоб в кожній родині був достаток. Я хочу щоб ваші посмішки сяяли кожен день. Побажати хочу здоров'я, святкового настрою, віри в завтрашній день, миру, добра і злагоди".


Тож і я вітаю жителів "Ковальського", моїх сусідів, з цією подією.

Я бажаю вам витримати всі негаразди, а ще - миру, здоров'я, кохати та бути коханими.
До зустрічі у Новому 2020 році!

Бережи Господь Україну і нас!

З повагою, Віктор ХАЛАМІВСЬКИЙ, головний редактор сайту "ТокмакІнформБюро", заступник директора-головного редактора газети "Наше місто Токмак".

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.