суботу, 19 жовтня 2019 р.

Молочанці: Ми заслуговуємо на краще

У суботній день,19 жовтня, вирішив я відвідати місто Молочанськ з метою відзняти відеосюжет на тему закриття Молочанської районної лікарні. Не вийшло, точніше в місто я попав, відзняти не вийшло...

Чому?: "Проблема" була в тому, що всі люди, кого я зустрів на центральній вулиці міста, відмовляли мені і, як зговорилися, по одній причині: "Я не фотогенічний", "Нехай хтось інший" і т.і.

Коли я ховав відеокамеру, то люди заспокоювалися і йшли на контакт.

Біля Будинку культури поспілкувався з молодицею, яка поскаржилася мені, що у доньки захворів зуб, поклали "миш'як" і тепер вона думає, де продовжити лікування дитини, бо в місті "зубного" вже немає.

Напроти Будинку культури говорив з хлопцями, що приїхали в місто з навколишніх сіл: ми вкрай незадоволені рішенням районної влади, що закрила Молочанську районну лікарню, куди тепер нам їздити лікуватися - в Токмак чи Запоріжжя? Адже на День міста Молочанська до нас на свято приїздив народний депутат України Павло Мельник і обіцяв, що посприяє в питанні недопущення закриття лікарні, а її все одно закрили, бідкалися вони, кому тепер вірити, адже ми заслуговуємо на краще?

Бабуся, що вийшла з аптеки, яка знаходиться зовсім поруч, сказала: "Я лікарям недовіряю, особливо місцевим, тому лікуюсь сама".

Інші перехожі, котрих я зустрічав, говорили про те, що їх думка взагалі ні на що не впливає, як влада вирішить, то так і буде...

Зустрів випадково я на вулиці колишнього міського голову Молочанська Анатолія Смєрдова. Анатолій Григорович розповів мені про часи зльоту і падіння міста, про те, як колись на "меблевому" працювало 960 чоловік і це підприємство "годувало пів міста", як закривалися інші підприємства і місто перетворювалося на "місто пенсіонерів", у котрих наразі забрали ще й можливість лікуватися за місцем проживання. "Не можете допомогти - не заважайте", резюмував пан Анатолій.

Ось так, поспілкувавшись з людьми, я і залишив Молочанськ.

Транспортними послугами я задоволений, хлопці - маршрутники були ввічливими і уважними.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.