вівторок, 14 вересня 2021 р.

Наш відомий земляк, екс-міністр охорони здоров`я України вітає Токмак з Днем міста

Незабаром Токмак відсвяткує День міста. З цієї нагоди у FB-групі газети "Наше місто Токмак" відгукнувся з привітаннями наш відомий земляк, колишній народний депутат і міністр охорони здоров`я України Євген Короленко.

Він народився 1938 року у с.Гвардійське (Кримської області, Української РСР), а по закінченні Кримського медінституту з 1965 по 1974 рік працював у Токмацькій ЦРЛ лікарем і заступником головного лікаря.

Далі Євген Сергійович працював головним лікарем Василівської ЦРЛ та Запорізької обласної клінічної лікарні. У 1990-1994 роках був народним депутатом України, очолював сферу охорони здоров`я у Криму, а у 1995-96 рр працював міністром охорони здоров`я України.

Вітаючи токмачан, він написав: 

"Шановні токмачани, прийміть мої вітання з Днем міста. Для мене місто Токмак та район початок моєї трудової діяльності в центральній райлікарні. ЦРЛ та її колектив стали школою і трампліном в моїй лікарській діяльності, пройшовши всі щаблі управління до міністра охорони здоров'я України. Місто Токмак - батьківщина моїх синів і вони пишаються цим. Роки роботи у Токмаці залишили добрі спогади про чудових людей і друзів, живих і хто вже пішов у засвіти: Паталаха А., Жученко В., Тимченко В., Шевченко А., Сенін І., Калькіс В., Медведєв О., Бичков А., Заволок В., Сирівля В., Драніков Е., Радченко Г. і ще не один десяток гідних токмачан... 

З повагою Євген Короленко, професор, доктор медичних наук, заслужений лікар України, міністр охорони здоров'я України (1995-96гг), нардеп України 1-го скликання. А головне я вважаю себе токмачанином !!!"


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.