понеділок, 17 серпня 2020 р.

АТ "ЗАПОРІЖГАЗ" продовжує шахраювати

Історія ця не нова.

25 липня 2020 року моє помешкання відвідав контролер АТ "ЗАПОРІЖГАЗ", сфотографував газовий лічильник, "зняв" покази і при мені передав їх онлайн.

У цей же день я з сім`єю вирушив на узбережжя Азовського моря відпочивати. Вдома ніхто не залишився і звісно, що газом не користувався.

По приїзді у місто 2 серпня відразу по вайбер сервісу 7104ua передав покази лічильника. Вони були незмінними. але я передав "більше" на 0,01 куб.м., бо система не приймала реальну цифру.

Сьогодні із здивуванням виявив той факт, що система нарахувала мені за спожитий газ 15,39 грн.

Пішов до центру обслуговування клієнтів, що по вулиці Центральній у Токмаці - не працюють (карантин).

Зателефонував до Контакт-центру: (0612) 808 104 АТ "ЗАПОРІЖГАЗ". Наслухавшись музики і важливої інформації так  оператора і не почув.

Чому ця історія не нова.

Точнісінько в таку халепу я потрапив наприкінці 2019 року.

Тоді тільки за один день "система" мені нарахували до сплати за 2,55 куб.м газу, який я не використовував.

Я вже мовчу про послугу з транспортування газу: за нуль кубів - 37,11 грн.

Ну..то вже таке.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.