пʼятницю, 14 лютого 2020 р.

Є "газове" питання?: Тут регулярно відповідають

Компанія АТ "Запоріжгаз" проводить регулярні зустрічі зі своїми клієнтами в приміщенні Центру обслуговування, що по вулиці Центральній у Токмаці.

Ось і сьогодні, 14 лютого - у святковий день, винятку не було.

Затишна тепла атмосфера, кава/чай, печиво, цукерки...

На питання людей відповідало місцеве "газове" керівництво.

Про що дізнався особисто я. Можна, що я і зробив, зареєструватися у додатку 7104UA, що у Viber, і користуватися практично тими ж функціями, що в особистому кабінеті 104.UA. Мені це зручно. З собою, для реєстрації, необхідно мати паспорт і смартфон з підключеним Інтернетом.

Другим, що також мені було цікаво, ніякої монополії в місті на послуги перевірки вентиляції немає. Кожен має право обирати будь якого виконавця. Головна умова - наявність у нього Ліцензії на надання цих послуг.

І ще про те, що особисто мене зацікавило, для тих хто сплачує за надані послуги через додаток "приват24", рахунок за розподіл газу система вже "підтягнула" до загальних "енергетичних" платежів: газ і електроенергія, що також зручно.

Якщо у вас є питання по темі, ласкаво прошу до токмацького Центру обслуговування клієнтів.

Слідкуйте за оголошеннями. Фоторепортаж з зустрічі тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.