суботу, 24 жовтня 2020 р.

Токмак: Уповноваженому із захисту державної мови

Токмак: Уповноваженому із захисту державної мови Тарасу Кремінь. (м. Київ, Музейний провулок, 12)

Добрий день, пане Тарасе!

9 жовтня 2020 року я написав Звернення до правоохоронних органів Запорізької області стосовно порушення у місті Токмаку Запорізької області  статті 32 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".

Справа в тому, що на передвиборчих рекламних площах 30-ти тисячного міста Токмака одним з кандидатів на посаду голови Токмацької територіальної громади, на мій погляд, порушено норму статті 32 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".

Ця подія викликала у місті значний суспільний резонанс, влада всіх рівнів не реагує.

Мені відомо, що16 січня 2020 року набула чинності частина «закону про мову» у рекламній політиці.

Реклама на телебаченні, радіо, та у пресі має бути українською мовою.

Дана норма поширюється і на Інтернет, включаючи банери, контекстну рекламу, ролики на YouTube, соцмережі та рекламні розсилки.

На підставі зазначеного я просив правоохоронні органи встановити винного та притягнути його до відповідальності.

Мене відвідали співробітники Токмацького відділення поліції Пологівського відділу національної поліції України. Складено відповідні матеріали.

23.10.2020 року я отримав письмову відповідь від правоохоронців, в якій зазначено, що можливо міський голова і порушив мовне законодавство під час передвиборної агітації і тому всі матеріали перевірки направлені до Вашого Секретаріату.

Прошу Вас проінформувати мене про хід цієї перевірки для подальшого донесення інформації токмачанам задля угамування суспільної напруги.

З повагою Віктор Халамівський.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.