вівторок, 6 серпня 2019 р.

Будьте уважні при купівлі кавунів у Токмаці


Кавуни у Токмаці, я особисто, почав купувати з пару тижнів тому назад, як вони стали за ціною по 5 грн./кг. Один кавун «витягував» десь на 30-33 грн.

Так як я мешкаю у мікрорайоні «Ковальський», то, ясна річ, цю корисну ягоду купував на торгівельній площадці мікрорайону у одного і того ж продавця.

Ось і в цю суботу, 3 серпня, як зазвичай, я придбав дві ягоди за ціною 55 грн. і радісний пішов додому. Один кавун був середнього розміру, другий – трохи побільше.
Той, що менший, ще якось можна було їсти, хоч він був не такий, як зазвичай я купував. Ті були червоні, соковиті, хрумкі, солодкі, ну, як повинно бути, на мій погляд, а цей в’ялий з кислуватим присмаком і… не смачний(

Коли я «зарізав» «велетня», то зразу зрозумів, що щось не так. Кавун був блідий, серцевина майже відсутня і на смак – гниль.

Чи то кавун спікся на сонці, чи то щось інше – я не фахівець. Ягоду довелося просто викинути на смітник, дивіться відео нижче.

Тож, шановні друзі, будьте і ви уважні при купівлі кавунів у нашому місті.





  • 2
  • Сейчас в се

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.