неділю, 22 листопада 2020 р.

Варто чи ні боротися за українську мову у Токмаці?

9 жовтня я повідомляв вам, що на передвиборчих рекламних площах міста Токмака кандидатом на посаду голови Токмацької територіальної громади Ігорем Котелевським, на мій погляд, порушено норму статті 32 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".

Про можливе порушення норм Закону я звернувся до місцевих правоохоронних органів, якими складено відповідні матеріали.

Місцева поліція вважає, що можливо і порушив міський голова мовне законодавство під час передвиборної агітації і тому матеріали ними направлені на розгляд Уповноваженому із захисту державної мови в Київ.

Я також 24 жовтня звернувся до пана Тараса Креміня і вже отримав відповідь від нього:

«Уповноваженим із захисту державної мови розглянуто Ваше звернення, зареєстроване у Секретаріаті Уповноваженого із захисту державної мови 27.10.2020 за № Х-43, щодо політичних банерів російською мовою у місті Токмак.

Уповноважений із захисту державної мови дякує Вам за активну громадянську позицію та патріотизм.

Інформую також, що до Секретаріату Уповноваженого із захисту державної мови поки не надходив лист від Токмацького відділення поліції Пологівського відділу поліції  ГУНП в Запорізькій області.

При отриманні відповідного листа Уповноважений розгляне його та поінформує Вас додатково».

Як вважаєте, шановні читачі, чим це все закінчиться?

Я вважаю, що наші відповіді співпадають, нажаль…