Шість доріг в Україні хочуть передати інвесторам на будівництво та утримання. Згодом ці шляхи можуть стати сучасними автомобільними магістралями, - інформує Мінінфраструктури.
Дороги інвесторам передають за договором концесії на строк 20-30 років. За право стягувати плату з проїжджаючих водіїв, нові "власники" зобов'язані облаштувати дороги за європейськими стандартами і підтримувати їх якість на високому рівні. Крім, власне, грошей за проїзд, приватна компанія отримує право контролювати всю інфраструктуру в межах автодороги: АЗС, ресторани, готелі.
Автобанами можуть стати такі шляхи:
Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
Бориспіль — Полтава (М-03);
Херсон — Миколаїв (М-14);
Київ — Житомир — Рівне (М-06);
Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19);
Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв (M-04 H11).
На ділянці Харків - Дніпро - Запоріжжя, яка проходить і у нашій області, передбачається поточний і капітальний ремонт дороги вартістю 370 мільйонів доларів. Всього в Україні планується відновити та зробити платними майже 1500 кілометрів доріг.
Кабмін визначився з вартістю проїзду на нових платних дорогах - 77 гривень за 100 кілометрів, повідомляє Сегодня.
Ці дороги обрали через те, що на них висока інтенсивність руху, і як наслідок – значний знос дорожнього полотна. На вищезгаданих дорогах інвестори проведуть ремонтні роботи, а гроші їм компенсують протягом 20−25 років.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.