![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNvc74Syv5vix_GCegrklfnj1EsVTufgSzMQ0QiyaXdBvXoxrHdVrTPK7-q06gAZno1nj9-8o-VPXW5MDFOLqu_4ZFHMkvMK2BSpMaWEC9_md57hJuvNi_mqWPO0Fw3hzLOtlkMO_ChtVx/s320/zoe_logo-min.png)
Аби скористатися
цією опцією, необхідно:
1. Перейти за
посиланням (або знайти контакт
Chatbotzoe у Messenger);
2.
Зареєструватися, натиснувши кнопку Додати особовий рахунок (ця та всі інші
кнопки для чату розташовані у нижній частині сторінки, під повідомленням бота).
Для реєстрації, згідно з інструкціями чат-боту, введіть:
2.1. номер
особового рахунку;
2.2. номер Вашого
приладу обліку електроенергії (номер вказаний на електролічильнику).
Примітка 1.
Процедура реєстрація – одноразова.
Примітка 2: Ви
можете зареєструвати кілька особових рахунків та передавати покази по кожному з
них.
3. Після
проходження реєстрації, згідно з інструкціями чат-боту, оберіть опцію Мої
особові рахунки.
4. В результаті
з’явиться кнопка із номером зареєстрованого Вами особового рахунку – натисніть
на неї та, за підказками чат-боту, внесіть покази свого електролічильника.
Примітка: Якщо у
Вас двозонний прилад обліку електроенергії, покази вносять в форматі 1111/2222,
де 1111 – день, 2222 – ніч.
Якщо в процесі
роботи із чат-ботом у Вас виникнуть питання, скористайтеся кнопкою Допомога.
![]() |
Перейти до магазину |
Нагадуємо, що
аналогічний чат-бот для передачі показів електролічильників - @OblenergoZpBot також
функціонує у Telegram.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.