Набула чинності постанова КМУ, якою запроваджено допомогу на дітей ФОПам

ДОПОМОГА НА ДІТЕЙ ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ-ПІДПРИЄМЦЯМ.

Управління соціального захисту населення Токмацької міської ради (далі управління) повідомляє, що 5 травня 2020 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 329 «Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми», якою запроваджено допомогу на дітей фізичним особам-підприємцям, які належать до першої та другої групи платників єдиного податку, і сплатили єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року після державної реєстрації фізичної особи-підприємця. Така допомога надаватиметься на кожну дитину до досягнення нею 10-річного віку у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для дітей відповідних вікових груп (для дітей віком до 6-ти років – 1 779 грн; для дітей віком від 6-ти до 10-ти років – 2 218 грн).

Допомога на дітей призначається і виплачується громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають в Україні. Призначення і виплата допомоги на дітей здійснюється управлінням за зареєстрованим місцем проживання або місцем проживання фізичної особи-підприємця.

Призначення та виплата вищезазначеної допомоги проводитиметься  під час дії карантину та на один місяць після дати його відміни.

Для призначення допомоги на дітей заявник подає/надсилає управлінню заяву за формою згідно з додатком у паперовій або електронній формі із зазначенням рахунка в установі уповноваженого банку та документи/відомості у паперовій або електронній формі.

1.У паперовій формі заявник подає такі документи:

- копії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років;
- довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
- копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
- копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

2. В електронній формі заявник подає такі документи/відомості:

- фотокопії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я та по батькові дитини, прізвище, ім’я та по батькові батьків);
- фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
- фотокопію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
- фотокопію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Відомості в електронному вигляді без надання фотокопій документів надаються через інформаційні системи Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги” після введення в експлуатацію відповідних технічних та програмних засобів.

На заяву та документи/відомості, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис заявника. Відомості про прізвище, ім’я та по батькові заявника, його реєстраційний номер платника податків та реквізити документів, що посвідчують особу, отримуються з кваліфікованого сертифіката електронного підпису.

 Для інформування громадян, які обиратимуть спосіб подання заяви про призначення допомоги  в електронній формі, надаємо посилання на стартову сторінку системи надання послуги з призначення допомоги – https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua.


Нагадуємо, що у зв’язку із запровадженням у країні карантину управління працює дистанційно, тому заяви на призначення допомоги на дітей можна надіслати на поштову адресу управління: 71701, м. Токмак, вул. Центральна, 12, УСЗН ТМР, або скориставшись скринькою для документів, яка розташована в управлінні (бланки заяв знаходяться біля скриньки для документів).

Надання додаткової інформації проводиться:

(06178) 4-66-52, 4-30-21 – з питань призначення державних допомог та житлових субсидій;
(06178) 2-88-78 – з питань призначення пільг, забезпечення громадян технічними засобами реабілітації та санаторно-курортного лікування;
(067) 578 78 26 – загальні питання.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.