Бюджет 2020


 Пояснювальна записка до проекту рішення міської ради «Про бюджет м. Токмака на 2020 рік»

Прогноз доходів бюджету міста Токмака на 2020 рік.

Проект бюджету м. Токмака сформовано відповідно до діючих на теперішній час положень Податкового та Бюджетного кодексів України, Закону України «Про державний бюджет України на 2020 рік», враховуючи рекомендації Міністерства фінансів України та інших нормативно – правових актів.
При прогнозуванні дохідної частини міського бюджету на 2020 рік було враховано статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків та зборів, зокрема за 2017-2019 роки, прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку на 2020 рік, підвищення мінімальної заробітної плати з 1 січня 2020 року до 4 723 грн. та посадового окладу  працівника тарифного розряду Єдиної тарифної сітки - 2102 грн., що є основним фактором росту фінансового ресурсу місцевого бюджету, а також фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2016–2018 років і 9 місяців 2019 року. 
Обрахунок прогнозного обсягу доходів міського бюджету на 2020 рік здійснено на підставі прогнозних розрахунків, наданих відділом економіки виконкому Токмацької міської ради, управлінням  комунальної власності  Токмацької міської ради, відділом розвитку інфраструктури міста виконавчого комітету Токмацької міської ради.
Обсяг прогнозних доходів міського бюджету м. Токмака на 2020 рік визначено у сумі 200 085,457 тис. грн..
Обсяг доходів загального і спеціального фондів  міського бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів прогнозується на рівні 108 795,164 тис. грн., у т.ч. обсяг загального фонду – 104 889,800 тис. грн. (на 5 % більше очікуваних надходжень 2019 року), обсяг спеціального фонду – 3 905,364 тис. грн.. Бюджет розвитку міського бюджету, який входить до складу спеціального фонду прогнозується на рівні 252,9 тис. грн..
Крім того, офіційні трансферти загального фонду складають 76 290,293 тис. грн., у тому числі базова дотація  – 21 335,100 тис. грн., освітня субвенція – 42 939,600 тис. грн., медична субвенція  – 6 335,300 тис. грн., дотація з обласного бюджету – 3 653,040 тис. грн., субвенція на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 1 025,283 тис. грн., субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 663,258 тис. грн., субвенція на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – 338,712 тис. грн..
Також у 2020 році до спеціального фонду міського бюджету надійде 15 000,0 тис. грн. субвенції з обласного бюджету на здійснення природоохоронних заходів.

Обсяг податку на доходи фізичних осіб на 2020 рік в цілому по місту  визначено у розмірі 61 994,900 тис. грн., що на 11,8 % більше очікуваних надходжень 2019 року.  Обрахування податку на доходи фізичних осіб проведено відповідно до норм Бюджетного кодексу України і Податкового кодексу України з урахуванням  соціальних пільг, передбачених законодавством, та податкової ставки у розмірі 18 %. Враховано підвищення мінімальної заробітної плати до 4 723 грн., прожиткового мінімуму для працездатних осіб – до 2 102 грн. За розрахунками відділу економіки виконкому Токмацької  міської  ради  фонд  оплати  праці  по  місту   у   2020   році становитиме 338,5 млн. грн.. Відповідно до п.п.1 п.1 статті 64 Бюджетного кодексу України до бюджету міста зараховується 60% податку. Питома вага податку  у  прогнозному обсязі загального фонду місцевого бюджету становить 59,1%.
Прогноз обсягу податку на прибуток  підприємств комунальної власності Токмацької міської ради  обраховано відповідно до положень розділу ІІІ Податкового кодексу України з урахуванням ставки 18 %, на підставі динаміки надходжень за попередні роки та очікуваного фінансового результату підприємств до оподаткування за 2019 рік. Розрахункова сума податку становить 70,0 тис. грн., що на  92,6 % менше очікуваних надходжень 2019 року. Зменшення надходжень податку пояснюється  сплатою у 2019 році заборгованості із податку на прибуток КП «Токмаксоцбуд». Питома вага податку  у  прогнозному обсязі загального фонду місцевого бюджету становить 0,1 %.
  Прогноз обсягу акцизного податку з виробленого в Україні пального визначено у розмірі 1 100,0 тис. грн. та 4 200,0 тис. грн. акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального, що на рівні  очікуваних надходжень 2019 року. Продовження в 2020 році зарахування частини (13,44%) акцизного податку  з виробленого та ввезеного на митну територію України пального до місцевих бюджетів (внесені зміни в прикінцеві положення БКУ, прийнято законопроект № 2231 «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України «Щодо зарахування частини акцизного податку з виробленого та ввезеного пального до місцевих бюджетів у 2020 році»). Питома вага податку  у  прогнозному обсязі загального фонду місцевого бюджету становить 5,2%    
При розрахунку надходжень акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на 2020 рік врахована ставка податку, яка визначена  підпунктом 215.3.10 пункту 215.3 статті 215 розділу VІ Податкового кодексу України, положення ст. 64 Бюджетного кодексу України. На 2020 рік надходження акцизного податку очікуються на рівні 2 700,0 тис. грн., що на 1,9 % більше очікуваних надходжень 2019 року. Питома вага податку  у  прогнозному обсязі загального фонду місцевого бюджету становить 2,6%.
Прогноз обсягу податку на майно  обраховано відповідно до положень розділу ХІІ Податкового кодексу України. Податок на майно складається з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та плати за землю. При обрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки були враховані фактичні надходження попередніх років та особливості оподаткування. Розрахунок плати за землю проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб за видами земельного податку та орендної плати за земельні ділянки. Надходження податку визначені на 2020 рік на рівні 16 370,4 тис. грн., що на 6,9% менше очікуваних надходжень 2019 року. Зменшення надходжень у 2020 році пов’язане із сплатою у 2019 році заборгованості із податку на землю ПАТ «Запоріжжяобленерго» у сумі 900,7 тис. грн., а також за рахунок ПРАТ «Токмацький ковальсько-штампувальний завод», підприємство знаходиться в стадії ліквідації за рішенням суду від 05.09.2019 року № №908/1874/19, втрати місцевого бюджету по орендній платі за землю складуть близько 933,6 тис. грн., по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 483,1 тис. грн..  Питома вага податку  у  прогнозному обсязі загального фонду місцевого бюджету становить 15,6%.
Прогноз обсягу єдиного податку  обраховано відповідно до положень Бюджетного та розділу ХІV Податкового кодексів України на підставі динаміки надходжень за  попередні  роки.  Розрахункова сума податку становить 15 080,7 тис. грн., що на 3,4% більше очікуваних надходжень 2019 року. Збільшення пояснюється зростанням з 1 січня 2020 року мінімальної заробітної плати до 4 723 грн. та прожиткового мінімуму до 2 102 грн., в залежності від яких розраховуються ставки податку для платників І та ІІ групи. Питома вага податку  у  прогнозному обсязі загального фонду місцевого бюджету становить 14,4 %.
 Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності на 2020 рік відповідно до укладених договорів оренди з урахуванням встановленого розподілу орендної плати майна, що перебуває в комунальній власності відповідно до рішення сесії Токмацької міської ради від 16.10.2014 № 2 визначені у сумі 1 400,0 тис. грн., що на 7,7% більше очікуваних надходжень 2019 року. Збільшення пояснюється інфляцією (індексом споживчих цін), в залежності від якої  індексується орендна плата.  Розрахунок проведено на підставі даних управління комунальної власності Токмацької міської ради та динаміки надходжень за попередні роки. Питома вага податку  у  прогнозному обсязі загального фонду місцевого  бюджету становить 1,3 %.
Розрахунок решти доходів загального фонду місцевого бюджету (туристичний збір, адміністративні штрафи та інші санкції, адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, плата за надання інших адміністративних послуг, адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до бюджету, державне мито, інші надходження, надходження коштів від Державного   фонду   дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння), які становлять 1 973,8 тис. грн., що на 8,3% менше від очікуваних надходжень 2019 року. Обрахунок проведено відповідно  до чинного законодавства з врахуванням фактичних надходжень цих доходів у 2018 році і 9 місяців 2019 року. Питома вага податків  у  прогнозному обсязі загального фонду місцевого бюджету становить 1,9 %.
По спеціальному фонду прогнозні показники на 2019 рік, порівняно із очікуваними надходженнями 2019 року, зменшуються на 48,9 % в основному за рахунок зменшення надходжень до бюджету розвитку, а саме прогнозного зменшення надходжень від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у комунальній власності за даними управління комунальної власності ТМР.
Бюджет розвитку місцевого бюджету, який входить до складу спеціального фонду, розраховано  у сумі 252,9 тис. грн. у тому числі:
надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, отримані відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та укладених договорів визначено у сумі 32,9 тис.грн.;   
надходження від відчуження майна, що  перебуває в комунальній власності розраховано у сумі 150,0 тис. грн. Розрахунок здійснено на підставі даних управління комунальної власності щодо кількості об’єктів, які планується приватизувати у 2020 році;
кошти від продажу землі, розраховано у сумі  70,0 тис. грн. відповідно до інформації управління комунальної власності.
Розрахунок екологічного податку проведено з урахуванням ставок податку, які визначені ст. 243, 245, 246 розділу VІІІ Податкового кодексу України, а також ст.691 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої до місцевого бюджету зараховується 25 % екологічного податку. Прогнозна сума надходжень податку до бюджету міста  у 2020 році становить 130,0 тис. грн., що на рівні очікуваних надходжень 2019 року.  
Прогнозний обсяг власних надходжень бюджетних  установ визначений на підставі розрахунків розпорядників бюджетних коштів у обсязі 3 519,707 тис. грн., що на 21,4 % більше планових показників 2019 року.
Прогнозні надходження цільового фонду на 2020 рік становлять 2,757 тис. грн., обраховано відповідно  до Положення про цільовий фонд Токмацької  міської  ради для соціально - економічного розвитку міста Токмак, затвердженого рішенням сесії Токмацької  міської  ради від 21.06.2018  № 12.

Загальні підходи до формування видатків
 міського бюджету на 2020 рік

Видаткова частина  міського бюджету на 2020 рік  визначена виходячи з принципу збалансованості бюджету відповідно до статті 7 Бюджетного кодексу України, з врахувванням вимог ст.77 Бюджетного кодексу, Закону України «Про державний бюджет на 2020 рік.
  Обсяг прогнозних видатків пропонується в розмірі 200 085,457 тис. грн. (з урахуванням субвенцій з Державного бюджету), з них по загальному фонду – 181 180,093 тис. грн., по спеціальному -  18 905,364 тис. грн. 
Субвенції та дотації  з державного та обласного бюджетів  складають 91 290,712 тис. грн., у тому числі базова дотація  – 21 335,1 тис.грн., освітня субвенція – 42 939,6 тис.грн., медична субвенція з Державного бюджету– 6 335,3 тис.грн., субвенція з обласного бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров"я за рахунок коштів медичної субвенції (цільові видатки на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет) – 338,712 тис.грн., субвенція з обласного бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 663,258 тис.грн., субвенція з обласного бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (видатки на оплату праці з нарахуваннями педпрацівникам інклюзивно-ресурсних центрів) – 1 025,283 тис.грн., додтація на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 3 653,04 тис.грн., субвенція з обласного бюджету на здійснення природоохоронних заходів (спеціальний фонд)– 15 000,0 тис.грн.
З урахуванням вищезазначеного загальний обсяг видатків загального фонду бюджету на соціально-культурну сферу та органи виконавчої влади по головних розпорядниках коштів міського бюджету в проекті бюджету на 2020 рік складає 181 180,093 тис. грн., в тому числі за рахунок власних надходжень – 104 889,8 тис.грн., базова дотація  – 21 335,1 тис.грн., освітня субвенція – 42 939,6 тис.грн., медична субвенція з Державного бюджету– 6 335,3 тис.грн., субвенція з обласного бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров"я за рахунок коштів медичної субвенції (цільові видатки на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет) – 338,712 тис.грн., субвенція з обласного бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 663,258 тис.грн., субвенція з обласного бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (видатки на оплату праці з нарахуваннями педпрацівникам інклюзивно-ресурсних центрів) – 1 025,283 тис.грн., додтація на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 3 653,04 тис.грн.
Нововведенням є те, що у 2020 році медична субвенція виділяється тільки на 1 квартал 2020 року на вторинний рівень та відсутність  трансфертів з Державного бюджету на пільги, субсидії та допомогу сім’ям з дітьми.
Обсяг медичної субвенції визначено для спрямування на поточні видатки галузі, крім видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, відповідно  до ст.103-4 Бюджетного кодексу України.
Обсяг освітньої субвенції спрямовується виключно на оплату праці з нарахуваннями педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів, відповідно  до ст.103-2 Бюджетного кодексу України.
Фонд заробітної плати працівникам бюджетної сфери на 2020 рік обраховано на існуючу штатну чисельність по тарифних розрядах по обов’язкових виплатах згідно чинного законодавства та з урахуванням:
- запровадження розміру мінімальної заробітної плати працівників бюджетної сфери з 01 січня – 4 723 грн. та посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки – 2102 грн.;
- встановлення розміру єдиного соціального внеску на рівні 22 %.
Відповідно фонд заробітної плати з нарахуваннями по установах бюджетної сфери міського бюджету у порівнянні із 2019 роком зросте на 19,1 % або на 21 578,4 тис.грн., та складе 134 535,5 тис. грн. (без врахування видатків по заробітній платі по медичній сфері).
Потреба на оплату комунальних послуг та енергоносіїв передбачені з урахуванням спожитих натуральних показників у 2019 році, діючих тарифів та індексів прогнозного підвищення у 2020 році за обрахунками МФУ та складуть             24 461,6 тис.грн. що більше ніж у 2019 році на 4,7%.
Видатки на харчування у порівнянні з 2019 роком збільшені на 15,5 % або на 484,3 тис. грн. та складуть 3 603,9 тис.грн.
Видатки на медикаменти, враховані відповідно до розрахунків головних розпорядників коштів міського бюджету та складуть 20,6 тис.грн. (без врахування видатків за рахунок медичної субвенції).
У загальному обсязі видатків загального фонду міського бюджету на реалізацію програм передбачено  кошти у сумі 7 500,0 тис.грн. (без видатків на харчування за програмою «Розвиток освіти» у сумі 1 374,9 тис.грн.).
         Розрахунки видатків міського бюджету на 2020 рік по галузях соціально-культурної сфери   зроблені за єдиною методикою.
          В загальному обсязі  розрахованих  видатків 174 506,081 тис. грн. (без урахування медичної субвенції, субвенції з обласного бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров"я за рахунок коштів медичної субвенції (цільові видатки на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет)) видатки розподіляються таким чином:
  - заробітна плата з нарахуванням    - 134  535,5 тис. грн., або 77,1 %  від загальної суми видатків;
  -  видатки на продукти харчування  -  3 603,9 тис. грн.,  або 2,1 %  від загальної суми видатків;
- оплата  енергоносіїв  та комунальних послуг  - 24 461,6 тис. грн.,  або  14,0 %
- інші (в тому числі програми)  - 11 884,5 тис.грн., або 6,8% від загальної суми видатків.
             На  соціально-захищені статті бюджету направлено видатків загального фонду міського бюджету в сумі 167 953,581  тис. грн., або 96,2 %   від загальної суми видатків.
      
Видатки в розрізі розпорядників коштів
загального фонду міського бюджету

Відділ освіти
До складу відділу освіти входять 21 установ в тому числі: 8 загальноосвітніх шкіл, 8 дошкільних закладів, 1 позашкільний навчальний заклад, методкабінет, бухгалтерія, господарча група та ІРЦ
Витрати  на утримання відділу освіти на 2020 рік по загальному фонду бюджету складуть   111 451,4  тис. грн., в тому числі за рахунок трансфертів  на оплату праці  з нарахуваннями педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів  - 42 939,6 тис.грн. , ІРЦ- 1025,3 тис.грн.. інклюзивних груп та класів – 663,3 тис.грн.
Витрати на оплату праці з нарахуваннями розраховані з урахуванням підвищення мінімальної заробітної плати до 4 723грн.,  першого тарифного розряду до 2102 грн. ,
Загальні витрати на оплату праці з нарахуваннями по відділу освіти складуть 90 067,8 тис.грн., що більше ніж факт 2019 року на 16294,8  тис.грн., обо на 22,1%.
У 2020 році на оплату праці з нарахуваннями педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів передбачені освітня субвенція з державного бюджету у сумі 42 939,6 тис.грн., що на 21,1% більше ніж у 2019 році,  яка спрямовується виключно на оплату праці з нарахуваннями педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів Витрати на оплату праці інших працівників шкіл складуть 7 847,2 тис.грн., що перевищує факт 2019 року на 1 004,5 тис.грн., або на 14,7 %. Крім цього за рахунок субвенції з обласного бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету передбачена оплата праці працівників інклюзивних груп у сумі – 396,8 тис.грн.
Витрати на оплату праці працівникам ІРЦ складуть 1061,8 тис.грн., з них за рахунок субвенції з обласного бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (видатки на оплату праці з нарахуваннями педпрацівникам інклюзивно-ресурсних центрів) – 1 025,283 тис.грн.
Витрати на оплату праці працівників дитячих садків, ЦДЮТ, хозгрупи, методистів та бухгалтерії складуть – 37 556,0 тис.грн., що більше витрат минулого року на 7 281,9 тис.грн, або на 24,1%. Крім цього за рахунок субвенції з обласного бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету передбачена оплата праці працівників інклюзивних груп у сумі – 266,5 тис.грн
Витрати на  оплату комунальних послуг та енергоносіїв складуть  16 149,6 тис. грн., що більше витрат минулого року на 987,7 тис.грн, або на 6,5%.
Витрати на  медикаменти – 20,6 тис. грн. або на 5,6 % більше ніж у 2019 році.
 Витрати на  харчування – 3 603,9  тис. грн., що більше витрат минулого року на 484,3 тис.грн., або на 15,5%, з них за окремою бюджетною програмою «Програма розвитку освіти м. Токмак» - 1 374,9 тис.грн.
  По дошкільним закладам передбачено  на  харчування 2 484,7 тис.грн., з них
на  262 вихованців з  дітей-сиріт, дітей,позбавлених батьківського піклування, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям" – 1 151,5 тис.грн., дітей з сімей учасників АТО 25 на суму 105,3 тис.грн,  та на 825 вихованців інших категорій – 1227,9 тис.грн. (за окремою бюджетною програмою «Програма розвитку освіти м. Токмак» - 1333,2 тис.грн.), на харчування одного вихованця в день витрачатиметься   27,0 грн, 30,0 грн.  та 32,0 грн. в залежності від кількості годин перебування у дитячому садку.  Розмір батьківської плати 60% від суми харчування.
         По школам на безкоштовне харчування  417 учнів та вихованців 37 дошкільних груп НВК передбачено кошти у сумі – 1119,2 тис.грн. На харчування 207 учнів 1-4 класів та 210 учнів 5-11 класів  з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах, та загальноосвітніх навчальних закладів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", дітей з сімей учасників АТО,   з розрахунку 15 грн. в день на одного учня передбачено 1023,06 тис.грн. На харчування  37 вихованців дошкільних відділень навчально-виховних комплексів передбачено – 58,640 тис.грн.,  з них за окремою бюджетною програмою «Програма розвитку освіти м. Токмак» на суму 41,7 тис.грн., та на   харчування 100 дітей в оздоровчих таборах – 37,5 тис.грн.
На допомогу  дітям-сиротам та дітям позбавлених батьківського піклування – 18,1  тис.грн.
Інші видатки – 1 529,7 тис. грн.
     
Охорона здоров’я
З 1 квітня 2020 року фінансування надання вторинної медичної допомоги КП «Токмацька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» буде здійснюватися через НСЗУ.
Медична субвенція з державного бюджету на вторинний рівень виділена лише на 1 квартал 2020 року (для Комунального підприємства) складає 6 335,3 тис.грн., яка відповідно до ст.103-4 Бюджетного кодексу України, спрямовується на видатки місцевих бюджетів, для оплати поточних видатків, крім видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв. Розмір медичної субвенції розраховується множенням нормативу витрат на медичні послуги на одного мешканця на кількість мешканців міста. У 2020 році медична субвенція розрахована на 31,016 тис. мешканців міста, що менше ніж у 2019 році на 0,401 тис. мешканців.
Субвенція з обласного бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров"я за рахунок коштів медичної субвенції (цільові видатки на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет) у сумі  338,712 тис.грн. передбачена лише на 1 квартал 2020 року.
Відповідно до пп.г п.3 ст.89 Бюджетного кодексу фінансування комунальних послуг комунальних некомерційних підприємств охорони здоровя здійснюється за рахунок місцевого бюджету.
На комунальні послуги КП «БЛІЛ» передбачено – 3557,8 тис.грн., КнП «ЦПМСД» - 700,8 тис.грн.

Соціальний захист населення
Витрати на  утримання територіального центру соціальної допомоги у 2020 році складуть  3 526,2 тис. грн., що у порівнянні з 2019 роком більше на 465,5 тис.грн., або на 15,2%.
 На заробітну плату витрати складуть  у сумі 3 272,3 тис. грн.,  що більше ніж у 2019  році на 421,8 тис.грн., або 14,8%.
Видатки на  енергоносії  складуть 71,4 тис. грн., що більше ніж у 2019 році на 1,8 тис.грн., або на 2,6%
 На поточне утримання – 182,5 тис.грн.
Витрати на видатки на утримання  центру соціальної служби для молоді у 2020 році складуть   590,8 тис. грн., що більше ніж у 2019 році на 57,3 тис.грн., або на 10,7%.
 Витрати на заробітну плату складуть 541,0 тис. грн., що на 53,9 тис.грн. більше ніж у 2019 році, або на 11,1%.
Видатки на енергоносії складуть 32,2 тис. грн., що на 0,5 тис.грн. більше ніж у 2019 році, або на 1,6%.
Інші витрати у сумі 17,6 тис.грн.
            
Культура
За  рахунок міського бюджету фінансуються : 1 бібліотека та  2 філії, 1 музей, будинок  культури,  ДХШ, ДМШ, бухгалтерія та госпгрупа.
Витрати  на утримання установ культури у 2020 році передбачені у сумі          10 289,4  тис. грн. , що  у порівнянні з попереднім  роком  більше на 1 135,2 тис.грн., або на 11,3%.
На заробітну плату передбачено кошти  у сумі 8 041.5 тис. грн.,  що більше ніж у 2019  році на 949.7 тис.грн., або  на 13,4% .
Видатки на  енергоносії  - 2 117,9 тис. грн., що  у порівнянні з попереднім  роком  більше на 177,3 тис.грн., або на 9,1%.
 На поточне утримання передбачено 130.0 тис.грн.
                                                        
                                                   Фізична культура і спорт.
У 2020 році на  галузь «Фізична культура і спорт» передбачено  6 969,6тис.грн..  По галузі утримується Спортивний комплекс, стадіон «Авангард», Дитячо – юнацька спортивна школа, Дитячо – юнацька спортивна школа СК «Дизеліст».
На утримання дитячо-юнацької спортивної школи відділу освіти передбачено 2 860,2 тис. грн. , що  у порівнянні з попереднім  роком  більше на 789,1 тис.грн., або на 38,1%.
На заробітну плату передбачено кошти  у сумі 2 664,4 тис. грн.,  що більше ніж у 2019  році на 786,3 тис.грн., або  на 41,9% . Зростання заробітної плати відбулося за рахунок введення в дію з 01 січня 2020 року постанови КМУ від 14.08.2019 №755 «Деякі питання оплати праці працівників дитячо-юнацьких спортивних шкіл»
Видатки на  енергоносії  -  в сумі 180,6 тис. грн., або на 1,0%.
На поточне утримання передбачено 15,2 тис.грн.

На утримання спортивних споруд передбачено 1 802,4 тис.грн. що  у порівнянні з попереднім  роком  більше на 173,7 тис.грн., або на 10,7%.
На заробітну плату  передбачено кошти  у сумі 1 178,0 тис. грн.,  що більше ніж у 2019  році на 129,0 тис.грн., або  на 12,3% .
Видатки на  енергоносії  - 609,3 тис. грн., що більше ніж у 2019 році на 42,3 тис.грн., або на 7,5%
 На поточне утримання потрібно 15,1 тис.грн.

Видатки на утримання ДЮСШ СК «Дизеліст» складуть 2 307,0 тис.грн., що на 566,4 тис.грн більше ніж у 2019 році, або на 32,5%.
 На заробітну  плату передбачено 2 194,5 тис. грн., що на 33,9% більше ніж у 2019 році.      Зростання заробітної плати відбулося за рахунок введення в дію з 01 січня 2020 року постанови КМУ від 14.08.2019 №755 «Деякі питання оплати праці працівників дитячо-юнацьких спортивних шкіл»
          На енергоносії передбачено  62,5 тис.грн., що більше ніж у 2019 році на 5,6 тис.грн, або на 9,8%.
          Інші видатки у сумі 50,0 тис.грн.
                                                  
                                                 Органи місцевого самоврядування
Видатки на утримання органів місцевого самоврядування на 2020 рік складуть  29 900,1 тис. грн., що більше ніж у 2019 році на   2 306,9 тис.грн., або на 10,8%.
Видатки на  заробітну плату з нарахуваннями розраховані  з урахуванням підвищення мінімальної заробітної плати до 4723 грн. та підвищення посадових окладів відповідно до постанови КМУ від 19.06.2019 №525 «Про внесення змін  до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”  пропонуються у сумі 26 496,2 тис.грн., що на  2 306,9 тис.грн. більше ніж у 2019 році, або на 9,5% . Видатки  на енергоносії в сумі – 979,5 тис. грн., що  більше ніж у 2019 році на 137,6 тис.грн., або на 16,3%.
Інші видатки заплановані у сумі 2 424,4 тис.грн.

                                                          Резервний фонд
      В бюджеті на 2020 рік пропонується передбачити резервний фонд в   сумі – 20,0 тис. грн.,  який буде направлено на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій.
                                                           
          Програми загального фонду бюджету
На фінансування програм в бюджеті на 2020 рік передбачено 7 500,0 тис.грн.
(крім програми «Програма розвитку освіти м. Токмак», яка включена до розділу «Освіта» у сумі 1 374,9 тис.грн).
         На програму «Організація  оплачувальних  громадських робіт в м. Токмак на 2020 рік» передбачено 450,0 тис.грн.
На Програму  "Програма для забезпечення виконання рішень суду на 2017-2020 роки" – 10, тис.грн.
На програму  «Молодь Токмаччини» - 70,0 тис.грн., на заробітну плату психологу.
На програму «Комплексні заходи щодо соціального захисту найбільш вразливих  верств населення у 2015-2020 роках» - 4 067,0 тис.грн., ( з них на соціальні послуги – 20,0 тис.грн. інше- 50,0 на матеріальну допомогу, дрова  та інші соціальні заходи).
На програму  «Соціальний захист окремих категорій громадян для надання інших пільг на 2016-2020 роки» - на пільгове перевезення – 445,0 тис.грн. (з них автотранспорт – 405,0 тис.грн., залізниця – 40, тис.грн., у тому числі приміське сполучення – 30,0 тис.грн.,  10,0 тис.грн.-  дальне сполучення).
На програму  "Надання фінансової підтримки ветеранським та  громадським організаціям, діяльність яких має соціальну спрямованість на 2019-2020 роки" – 128,0 тис.грн., з них 58,0 тис.грн. на комунальні послуги.
На програму  "Цукровий діабет у м.Токмаку на 2020 рік" – 210,0 тис.грн.
На програму  "Програма забезпечення громадян, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання – нецукровий діабет лікарськими засобами по м.Токмаку на 2020 рік» - 10,0 тис.грн.
  На програму  "Забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів на пільгових умовах у разі амбулаторного лікування хворих на онкологічні захворювання на 2020 рік" – 10,0 тис.грн.
На програму  "Забезпечення роботи військо-лікарської комісії Токмацького обєднаного військового комісаріату медичними працівниками КНП "ЦПМСД" на 2020 рік" – 30,0 тис.грн.
На програму  "Забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів безоплатно у разі амбулаторного лікування хворих, які страждають на хронічні захворювання та потребують постійного дорогого вартісного лікування лікарськими засобами, які не включені до "Національного переліку» - 10,0 тис.грн.
На програму  "Програма організації суспільно корисних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді виконання суспільно корисних робіт на 2020" – 10,0 тис.грн.
На програму  «Благоустрій міста Токмак на 2019-2021 роки» передбачено – 1 900,0 тис.грн. на заходи з благоустрію та освітлення міста.
         На програму "Реконструкції, ремонту  та утримання доріг комунальної власності на 2014-2020 роки" – 150,0 тис.грн.
        

Спеціальний фонд
Видатки спеціального фонду міського бюджету пропонується затвердити у сумі 18 905,364 тис.грн., з них
- видатки по власним надходженням бюджетних установ 3 519,707 тис.грн.
         - по цільовому фонду у сумі 2,757 тис.грн.
         - по бюджету  розвитку – 252,9 тис.грн.
- по фонду охорони навколишнього середивища – 15 130,0 тис.грн.

Програми спеціального фонду бюджету
         По фонду охорони навколишнього середивища по програмі «Охорони довкілля , раціонального використання природних ресурсів  та забезпечення екологічної безпеки міста Токмак на 2019-2021роки» – 15 130,0 тис.грн., з них  за рахунок субвенція з обласного бюджету на здійснення природоохоронних заходів (спеціальний фонд)– 15 000,0 тис.грн.
         По бюджету розвитку – 252,9 тис.грн., з них по програмі "Проведення експертних грошових оцінок земельних ділянок територіальної громади м.Токмак" – 15,5 тис.грн., програмі "Забезпечення житлом учасників АТО та громадян вимушено переселених із зони АТО в м.Токмак на 2019-2020 роки" – 237,4 тис.грн.

Начальник фінансового управління
Токмацької міської ради                                                             О.М.Тищенко


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.