Із
наближенням опалювального сезону зростає кількість громадян, які звертаються до
управління соціального захисту населення за призначенням субсидій на
житлово-комунальні послуги.
Положенням про порядок призначення
житлових субсидій, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 ( в
редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 807)
передбачено декілька способів подання заяви про призначення та надання житлової
субсидії у грошовій формі та декларації про доходи та витрати осіб, які
звернулися за призначенням житлової субсидії, а саме:
1.
Особисте
звернення громадянина, особа якого посвідчується паспортом або
іншим документом, до управління соціального захисту населення за зареєстрованим
місцем проживання( орендарі, внутрішньо переміщені особи- за фактичним місцем
проживання).
2.
Заява
та декларація можуть бути надіслані структурному підрозділу з питань
соціального захисту населення за
зареєстрованим місцем проживання заявника (орендарі, внутрішньо переміщені
особи - за фактичним місцем проживання) поштою.
3.
Заява та декларація можуть бути надіслані в електронній формі через офіційний
веб-сайт Мінсоцполітики.
Для оформлення
субсидії через мережу Інтернет потрібно:
1. Зайти на
сайт Міністерства соціальної політики України (https://www.msp.gov.ua/) у рубрику «Е-Сервіси»
2. У рубриці
«Е-Сервіси» обрати «Субсидії»
3. Вас
автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/),
де потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.
На стартовій сторінці Системи надання
послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії,
Заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу
Крок 1
У разі обрання «реєстрація або вхід з
ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з
ідентифікацією BankID»,
подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді
без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.
У разі обрання «реєстрація або вхід за
адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій
формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку
потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).
Крок 2
Після
успішного входу в систему буде здійснено перехід до
заповнення електронних форм:
- Заяви про
призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),
- Декларації
про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії
Крок 3
Після
заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити
правильність внесених даних, та подати документ.
Результат
В результаті
на електронну адресу надійде повідомлення:
1)
вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно
зареєстровано. Її номер – 1111111111111.
Про всяк
випадок збережіть його.
2)
Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви
зазначили при заповненні електронної форми.
3)
У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам
доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби
власноруч підписати документи.
4)
До цього листа також додані копії поданих вами документів.
Управління соціального захисту населення Токмацької міської ради
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.