Сайт Токмацької міської ради повідомляє про припинення заборони на відключення комунальних послуг.
Офіційно опубліковано пояснення, що 30 грудня 2021 року Запорізька область перейшла до «жовтої» зони епідеміологічної небезпеки. У зв’язку з цим, норма Закону України від 17 березня 2020 року № 530-ІХ (зі змінами) щодо заборони на період дії «червоного» рівня епідемічної небезпеки та протягом 30 днів з дня його скасування припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі, припинила діяти.
Тобто, заборона на відключення електро- та газопостачання побутових споживачів через заборгованість, яка діяла лише на період «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки та 30 днів після його відміни, з 29 січня 2022 року припиняється, - йдеться у офіційному повідомленні на сайті.
Наразі підприємства - надавачі послуг вже здійснили передбачені чинним законодавством підготовчі заходи по відключенню з 29 січня 2022 року помешкань споживачів від газу та електричної енергії, у яких наявна заборгованість (споживачам направлені попередження про припинення послуг із зазначенням в них суми боргу та запланованої дати відключення; переліки боржників направлені до операторів систем розподілу для організації та в подальшому виконання робіт з відключення). Водночас, для спрощення споживачами оплати, інформація щодо наявних сум заборгованості та сум поточних нарахувань направлена до організацій та банківських установ, які здійснюють прийом платежів від населення за комунальні послуги.
Важливо знати, що сплачені кошти надходять на розрахункові рахунки підприємств протягом 3-5 днів в залежності від того, через яку організацію чи банківську установу здійснена оплата, при цьому вихідні та святкові дні не враховуються. Таким чином, сплачені кошти мають надійти на рахунки підприємств до дати відключення, враховуючи роботу банківської системи.
Також, важливо розуміти, що відключення зазначених послуг несе за собою не тільки побутові незручності, але й додаткові фінансові витрати. Адже, окрім боргу, споживачу необхідно буде оплатити послугу повторного підключення і чекати чергу на відновлення протягом 3-5 робочих днів.
У разі виникнення додаткових питань, для уточнення стану свого особового рахунку або реквізитів для оплати, споживачам необхідно звертатися безпосередньо до постачальників послуг.
Додатково на сайті надаються контакти найбільших постачальників послуг Запорізької області:
ТОВ «Запоріжжяелектропостачання»- постачальник електричної енергії (https://zpep.com.ua), телефон контакт-центру 061 228-22-20;
ТОВ«Запоріжгаззбут» - постачальник природного газу (https://zpgaszbut.com.ua), телефон контакт-центру 061 228-74-04;
ТОВ«Газ Ресурс Компані» - постачальник природного газу (https://gazresurs.com.ua), контактний телефон (061) 945 02 00).
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.